مطالب زیبا.مطالب عاشقانه.جملات فیسبوکی.عکس های عاشقانه.مخاطب خاص
مطالب زیبا.مطالب عاشقانه.جملات فیسبوکی.عکس های عاشقانه.مخاطب خاص

1375280001_girl-and-boy-4.jpg

ازم دوری اما دلت با منه

ازت دورم اما دلم روشنه

تو چشمای تو عکس چشماممو

تو چشمای من عکس چشمای تو

تو این لحظه هایی که دورم ازت

همه خاطره هامونو خط به خط

دوباره تو ذهنم نگاه مبکنم

دارم اسمتو هی صدا میکنم

کی گفته از عشق تو دست میکشم

دارم با خیالت نفس میکشم

چه حس عجیبی چه آرامشی تو هم باخیالم نفس میکشی

میدونم تو هم مثل من دلخوری

تو هم مثل من بغضتو میخوری

نگاهت پر از حرف درد دله ولی خب تموم میشه این فاصله

دوباره مثه اون روزای قدیم

که با هم تو بارون قدم میزدیم

از احساس هم دیگه حض میکنیم زمین زمانو عوض میکنیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مطالب زیبا, مطالب عاشقانه, جملات فیسبوکی, عکس عاشقانه, جملات عاشقانه, جمله زیبا, مخاطب خاص, خیانت, جملات غمگین, جملات تیکه دار,,
نويسنده : iman